IZABELLE

Nej, alltså... det finns inga ord hur avundsjuk jag är just nu.
Två svenska fans är i USA just nu för att de ska på en liten TH-spelning där, och samtidigt vann dom biljetter för TRL. Gosh, vad glad man blev för deras skull när man läste hur roligt dom verkar haft det, men samtidigt... oj vad jag önskar att jag var i deras kläder.
Nej... jag vet inte vad jag ska säga. Det gör så jävla ont för jag vill också vara i New york just nu. Varför kunde inte min USA-resa varit nu istället? Då hade jag säkert fått chansen att se dom. Åh, sånt här hatar jag verkligen. Man kan verkligen inte göra ett skit. Man bara sitter här och tycker synd om sig själv.

Och i natt drömde jag faktiskt att jag var på en TH-konsert. Ovanligt huh?
Jag nuddade Toms händer ett antal gånger, ni vet tar publiken i händerna i slutet av konserterna sådär? Så gjorde han, och en gång tog jag tag i hans hand och ingen av oss släppte.
Vi ba tittade på varandra och han log. Sen vaknade jag. ÅH! Den här dagen kommer vara jobbig. FYFAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0