IZABELLE

Hallå där.
Vaknade upp och kände mig helt... bakis?! Världen snurrade, mådde illa och hade ont i magen av någon anledning. Kanske kan bero på det där godiset jag åt igår med Elin... hm? Aja, hur som helst mår jag bra nu och väntar på att pappa ska bli klar med dammsugaren så jag kan städa mitt rum. INTRESSANT, M'KEY?

Aja, som sagt ... 16 år idag? Jag är stor. Bara fyra år kvar till 20. Och då äre bara 10 år kvar till 30. JAG ÄR GAMMAL! Kommer fan dö snart också. Känns lagom bra. Nej, men ... det känns som man håller på o börja växa bort från födelsedagar. Det känns inget speciellt direkt, när man var liten var man alltid supernervös innan vad man skulle få osv... är inte alls det nu.
Jag vet verkligen inte alls vad jag kommer få av mamma och pappa. Har typ gett upp hoppet på piercing.



Åh, alltså... jag tror fan jag funderar på att ta ledigt något år efter gymnasiet och resa runt i USA. Helt seriöst. Vill egentligen vara där nu när mina favorit killar är där, men det går ju inte... Aja! Ha en bra dag kära läsare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS!

2008-08-06 @ 14:48:40
Postat av: Anna

HAHA jag fyller 19 om en månad typ. HEJ PANIKATTACK, om 10 år är jag officiellt GAMMAL, 30 år:S SHIT

2008-08-08 @ 23:04:54
URL: http://hejalex.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0