IZABELLE

Vill ni veta vad jag har gjort idag? Har ÄNTLIGEN piercat läppen!
Och nu känns det så jävla bra att ha det gjort. Är skit nöjd, verkligen. Kan berätta lite hur det gick till.

Kom till piercing studion, fick fylla i papper, personalen där ser läskiga ut med jävla piercingar/utöjningar/tatueringar osv men dom är sjuuukt trevliga, fick vänta lite, smsade med massa personer, var skit nervös och sen när piercaren bad ropade upp mit namn så trodde jag att jag skulle spy.
Sen följde jag med honom på nedervåningen och det såg precis ut som i en skräckfilm, usch... men han var så himla snäll så jag blev lugn väldigt fort.
Sen drog han ut läppen med en sån där tång, satte nålen under läppen och en sekund senare såg jag en lång jävla nål igenom min läpp! Det gjorde ont i någon sekund, men gick över skitfort så ni som är rädda för smärta osv, det är inte plågsamt på något sätt! Just so you know. Det är värt varenda sekund av smärta, haha.
Har massa regler, typ inte dricka alkohol osv på tre veckor. Men det ska jag klara, right? PEPPA MIG!



Det är ett sår där, jag vet. Och bilden är ïnte så jättebra, men jag tog bara för att jag skulle kunna visa här i bloggen. Ni får se hela mitt ansikte ngn annan gång. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Towa

Härlig bild

här komme rett erbjudande till dig ;) " rel="nofollow">http://www.towalindberg.se/2008/august/forvaring-for-dina-mest-intima-leksaker.html#comment

2008-08-09 @ 22:41:16
URL: http://www.towalindberg.se
Postat av: Linnéa

bellan, du är BALL! :D<3

2008-08-09 @ 23:21:00
Postat av: Hanna

Åhnej,vad avis jag blir^^Men jag ska troligen få ta i vinter;)Och jag är redan skitnervös så jag fattar att du var det,även om jag är fegast i hela världen:P Det ser snyggt ut iaf..Fast kan ju inte riktigt se än om du passar i det^^

2008-08-10 @ 18:10:39
URL: http://InDieNacht.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0