IZABELLE

Kvällen igår spenderades med systrarna Atterström (haha) och godis, chips o cola! Vi såg också Linas kvällsbok för typ tusende gången, men ska jag vara ärlig så är den lika bra varje gång. Fyfan va dom skämmer ut sig hela tiden, skitroligt!
Aja, idag ska jag på barn kalas hemma hos min kusin som fyller 9 år, grattis Felicia! Sen efter det har jag ingen aning, men det blir väl en chill dag helt enkelt.

Och om 9 dagar börjar skolan. Känns jobbigt. Riktigt jävla jobbigt!
Menmen, jag börjar ju i gymnasiet så på så sätt blir det väl bättre än att börja nian eller åttan tillexempel! Nu ska jag fixa i ordning mig lite, mer bloggning sen. Och det kommer även komma bilder från kvällen hos Malin och KANSKE en bild på mig med piercingen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0