IZABELLE

Alltså herregud. Ibland förstår jag verkligen inte hur mycket Tokio Hotel betyder för mig, jag glömmer liksom bort. Men sen när jag kommer på det, så blir jag liksom helt... ah, jag vet inte. Dom tar ju största delen i mitt liv just nu och det är svårt att förklara hur mycket jag älskar deras musik.
Deras låtar ger mig rysningar och man mår verkligen bra när man lyssnar! Nu tänker jag lista mina tre favorit låtar med killarna, vare sig ni vill eller inte ;)



Durch den monsun var första låten jag hörde med killarna, så den ger mig liksom sånna där nostalgi kickar.



Unendlichkeit, absoluta favorit låten. Helt klart. Och jag är den enda jag vet som verkligen älskar den så där otroligt mycket.



Och till sist In die nacht. Bill och Tom är världens sötaste tvillingar, så om man vet vad låten handlar om så blir man ju helt galen! Deras relation till varandra är så underbart gullig så jag vet inte vart jag ska ta vägen.  Och dessutom förknippar jag låten lite med mig och Lisa. "Du bist alles was ich bin"

Kommentarer
Postat av: Bems

Tokio Hotel är ALLT

fy fan vad dom betyder

2008-08-12 @ 12:47:23
URL: http://bems.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0