IZABELLE

Någon undrade vilken min favorit film var, och jag kan faktiskt säga att när den frågan ställs glömmer jag ALLTID bort vilka filmer jag tycker om. Sitter och funderar, men det kommer liksom inte upp något vettigt.
Så det är en väldigt svår fråga för mig att besvara. Hm, jag är tråkig nu... men min absoluta favorit film genom tiderna är nog faktiskt Titanic! Den filmen är så underbart sorglig och åh... jag älskar den!
Sen gillar jag Hairspray, A tale of two sisters, The shining, Mean girls, Ciao Bella och Dirty Dancing.




Kommentarer
Postat av: Amanda Eklund

Blev du också "upprörd" eller ialla fall tyckte kissies senaste inlägg läs då mitt senaste inlägg, det kan ara bra att veta sånt som står där...

2008-08-12 @ 01:51:22
URL: http://dumpamig.blogg.se/
Postat av: julia

vem älskar inte titanic då?

herregud jag lipar bara jag tänker på det xD

2008-08-17 @ 15:10:22
URL: http://juliaaalennartsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0