IZABELLE

Imorgon börjar skolan och jag är så sjukt otaggad man bara kan bli. Att bara kunna vakna upp och inte bry sig om någon skola har varit såååååååå skönt! Men nu är allt över igen. Varför måste tiden gå så otroligt fort? Sure, när man sitter på en tråkig mattelektion why not, men dom där stunderna man verkligen uppskattar då? Det finns en dag som jag skulle göra ALLT för att spola tillbaka tiden till. Saknar någon.

Jag ska fan börja på gymnasiet. Jag är k00000000l. Nej, men ärligt. Jag började ju typ i sjuan för en vecka sen?! Känns så i alla fall. Jag var asnervös. Men allt släppte sen. Jag fick världens bästa klass och jag kommer sakna att inte ha lektioner med dom längre. 

Det här blir sista inlägget för idag. Skriver antagligen imorn när jag kommer hem. Då får vi väl se om jag överlever helvetet. Wish me luck people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0