IZABELLE



Jag älskar tokio hotel tv. Sån himla bra uppfinning, ett stort jävla tack till den som kom på idéen!
Något jag dock reagerade negativt på var hur alla fans beter sig när dom ser killarna. Dom liksom skriker, klänger på dom, trycker upp kamerona framför ansiktet... seriöst?! Hur respektlöst är inte det?  Jag vet att det inte är något nytt men vafan, visa lite medlidande. Grabbarna jobbar hur mycket som helst, gör flera intervjuer per dag... man måste inte bli galen. Dom är fyra underbara personer, I know, dom gör hur bra musik som helst osv... men måste man vara så JÄVLA högljudd? Tror inte någon tycker det är speciellt kul när folk skriker en millimeter från ens öra.
Visst, på konserter har jag inte alls några problem med, absolut inte! Jag skriker själv som en stucken gris, det hör ju till det eftersom man blir uppsptelt och det kan jag förstå att man blir när man träffar Tokio Hotel också. Men eftersom det är mer "privat" så tycker jag att alla får ta och visa lite respekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0