IZABELLE

Jag känner precis som Lisa. Ingenting går rätt till. Och det största problemet är skolan faktiskt. Alltså, nu på sista tiden har jag blivit allt mer osäker på om jag vill gå min linje. Det känns inte rätt.
Men samtidigt vet jag inte vilken linje jag skulle vilja gå om inte den jag redan går. Jag vet ingenting längre. Ändå är jag rätt säker på att Media och jounarlistik passar mig. Jag är bara så jävla osäker.
Aja, vi får väl se hur jag gör. Det är bara det att jag vill inte vakna upp varje morgon och tycka att det ska bli jobbigt att gå till skolan. Visst om det är tråkigt, det har det varit sen första klass...

Ska med en buss om 20 minuter ungefär, så jag måste börja sätta lite fart. Ses när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0