IZABELLE

Jag är glad.

Jag fyller ju år om 2 dagar nu och på min önskelista står det ENDAST piercing, så mina föräldrar inte ska ha något annat val. Smart va? Och jag hoppas verkligen att det funkar nu, för pappa har varken protesterat eller ens sagt ett ord om att "Izabelle, det blir ingen piercing, önska dig nåt annat istället...blalal".
Fast jag vill ju inte tro för mycket, för då kommer jag säkert inte få någon. Men men, håller ni tummarna för mig?

Vad händer idag då? Ingenting tror jag.
Ville åka till Nacka Forum (ett shoppingställe i nacka för er som inte vet), men vad ska jag dit ensam o göra? Hm, hade i alla fall tänkt att titta på The shining sen. Får väl se om pappa kan se den med mig, annars bangar jag nog.
Älskar verkligen den filmen, har sett den miljontals gånger men det var säkert tre år sen sist jag såg den, så det känns som att det är dags nu igen.
Dom där tvillingarna är ju ett par riktiga pangbrudar, håller ni inte med mig? ;)

"Come play with us Danny, forever and ever and ever...."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0