Lisa

Ska snart åka till Mickis, även Calle, Adde och Isse är där. Calle vill att vi ska bada ... men jag fattar inte hur han kan vilja det, det är ju skit kallt ute. Usch! Men men, får väl se hur det blir.

Jag vet att jag är USEL på att blogga nu för tiden, men jag tar helt enkelt vara på dom sista veckorna av sommarlov 08. Det känns så jävla HEMSKT och sorgligt att skolan börjar snart. Jag får typ ångest, har typ inte gjort någonting alls detta sommarlov.

Men snart börjar ung08 och the voice, nrj och allt sånt. det ska bli jävligt najs :D

Men nu måste jag skynda mig, känner på mgi att Calle inte kommer vara så glad på mig när jag väl kommer till Mickis, har nog tagit lite för lång tid på mig.



Jag och Mikaela!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0