Lisa


Fy vad trött jag är, känns som om att jag inte alls kommer ha svårt att somna i kväll. Vilket är bra för då okrar jag gå upp i morgon bitti.
I kväll gick filmen Mean Girls på 4:an med Lindsay Lohan i huvudrollen. Har kollat på den lite från och till .. själv tycker jag att det är en väldigt bra film haha. Men har den på datan och har sätt den tusen gånger.

Nu när jag kollar på klockan så ser jag att jag missar Paradise Hotel som håller på right now :( Det började kvart i. Fan! Aja, får väl se reprisen som går på söndag. Får typ ångest när jag missar ett program ..
När det var sommarlov så kollade jag alltid på det klockan 02.40 på natten, för då pallade man hålla sig vaken och hade oftast ingenting bättre för sig. Men nu när skolan är i gång, så kollar jag på det kl 21.45, en perfekt tid. Det är alltså samma program som visas. Det som går på natten är en repris av det som går på kvällen.
Fan så intressant att höra eller hur? HAHA. Förlåt, men jag är trött och har tråkigt ..

Vet ni!!! Jag har typ lyckats övertala pappa nu om tung piercingen!!!!! :DDD Fast .. han har inte sagt helt och hållet JA än, därför ska vi inte förutse denna lycka. Men om det blir som jag vill så kanske det blir av redan nu på Fredag, i hope! Hihi fan vad lycklig jag blir om jag får min vilja igenom. Men ska inte hoppas på för mycket. Fast jag vet att han kommer säga ja .. men ändå .. haha.

Ska stänga av nu, och se dom sista minuterna av mitt älskade favorit program!
Btw, i helgen hade vi lite gäster här och då hade dom med sig en kompis. En kille på 25 år vid namn Jocke. Han var en typisk paradise hotel snubbe, han skulle säkert kunna vara med där. Han var en blandning mellan Henrik och Marcus typ haha :) Snygg som fan med andra ord. Synd för er som inte kollar på programmet, ni fattar inte ett jutta av vad jag snackar om .. hehe! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0