Lisa

Lång dag. Fast ändå kort .. hade bara två lektioner som sagt. I slutet av sista så ringer mamma och säger att det är ändrade planer .. ingen stan i dag alltså. Utan det tyckte hon att vi skulle ta på fredag, för då ska jag äveeeeeeeeeeeeeeen piercaaaaaaaaa mig!!!!! Mamma ringde och snacka med pappa i dag och han sa ja .. så på fredag blir det av. Wiho, nu är jag lycklig.

Men så det vart alltså ingen stan i dag. Så jag åkte hem istället. Hann vara hemma i några timmar, sen vid halv sju så åkte jag till stallet för att kolla på när Mickis och Isse red. Dom var duktiga. Men det var ändå inte så jävla kul att kolla, satt mest och snacka med Ida som var där med mig och kollade. På vägen dit så SPÖREGNADE det och jag vart helt genom blöt. Så satt mest och frös :( As kallt. Haha. Men ah iallfall så funderar jag fortfarande över om jag verkligen ska börja .. Jag gör ju ändå inget annat vettigt efter skolan .. så varför inte? Men jag kommer tröttna tror jag. Fast ska nog ge det en chans. Aja..

I morgon är det onsdag. Jag börjar 08.20, usch och fy! Det ser jag inte fram emot. Måste liksom ta en buss som går vid 7!!! Jag vill ha helg nu.. inte bara för piercingen utan även för att bara få sova ut haha. På lördag är det NRJ, fast ska nog inte gå. Min kära kusin fyller 18 och ska ha fest, så måste typ dit. Kanske hinner till NJR på kvällen, får se. Får ju ändå inte äta eller dricka något sånt där gott som det kommer bjudas på hos min söta myndiga kusin (med tanke på tungan).

Aja nu ska jag stänga av, ska nämligen gå och se "En prinsessas dagbok" haha, den går på 4:an.




Haha sur och blöt efter moppeturen ner till stallet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0