Lisa

I dag var jag hemma, hade så jävla ont i magen. Fyfan ..
Men i morgon ska jag såklart ge mig av till skolan igen.

Men men, tillbaka till i dag. Har inte gjort mycket alls, bara tagit det lungt. Sov till två, så byebye till mitt hopp om att somna i tid i kväll. Rätt jobbigt, för ska upp typ halv sex i morgon ;S.
Men jag ser fram emot morgon dagen, äntligen dax för percing. Haha är lite nervös faktiskt .. eller nej. Fast jo, lite!
Ida ska med och kolla. Sen kommer jag nog även se Izabelle där, för hon ska nämligen in och byta stav på sin piercing hihi. Aja, efter det så ska jag shoppa lite med mamma sen möta Hugo, och vara med honom ett tag. Ska höra med Mickis om hon också kan komma till stan. Men men ..
Nu ska jag göra popcorn och kolla tv, haha. Puss


Hugo, Axel, Jagt och Bobbo. Mickis fotar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0