Lisa

Antar att ni är nyfikna vad det gäller den piercingen jag skulle ha skaffat i tungan. Det blev inte av .. det var nära. Men det blev inte så. Jag ska förklara ..
Allt var typ klart, vi hade skrivit i papper, gått igenom alla skötsel regler, jag fick gå ner i den såkallade "källaren" (jag var på samma studio som Izabelle). När vi kom ner dit, så fick jags skölja munnen med lysterin. JA, allt var liksom så jävla nära till att jag skulle få min efterlängtade tung piercing. Men sen bad jag piercaren att kolla under min tunga, för jag har själv varit väldigt orolig över mina blodtjärl som syns väldigt tydligt om man kollar. Man såg direkt på hans anstike att något bekymmra honom när han kollade. Sen tog han sig en närmare koll, och sa direkt att det inte skulle bli nått. Han kunde inte på något sätt kunna göra i hål i min tunga, för jag har ett fucking jävla blodtjärl som går i mitten av hela min tunga. Vet ni exakt hur jävla mycket det där lilla skit blodtjärlet stör mig. Fan ...
Aja, så istället piercade jag naveln. Men det kändes inte alls speciellt .. För ett år sen så hade jag varit överlycklig, för då var det min största önskan, men nu bryr jag mig i stort sätt inte. Men det var bättre än ingenting.
Aja nog pratat om sånt tråk.

I går var jag hemma hos kusinen och fira att hon har fyllt 18! Det bjöds på jätte god mat, och tårta. Sen vid 7 så sjussade pappa mig till stan, så då var jag på nrj med massa vänner, det var kul. Eller det var bättre artister än på the voice men det var mycket tråkigare i går ändå. För alla drog hem as tidigt. Fast jag och Mickis fick se, världens snyggaste kille, och världens näst snyggaste kille. Hahah, alltid najs eller hur :)?
Kom hem runt 1 halv 2 i går.

I dag har jag inte gjort mycket alls, bara chillat. Såg just klart på en fim jag laddade hem nyss. Eller jag trodde det var en film, men märkte ganska snabbt att det var en serie och att jag bara hade laddat hem två avsnitt. Så det var lite synd, för det verkade rätt roligt haha. Men men, sitter iallfall och väntar på att maten ska bli klar, är skit hungrig. sen efter det så ska jag sätta mig här igen och kolla på Ciao Bella, haha (jag är nog en av få som fortfarande inte har sätt den filmen). Och till det så ska jag äta popcorn. Haha jag är typ beroende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0