Lisa

Usch, nu har jag ångest. Gissa varför? Jo .. I morgon börjar skolan. Visst ska det bli spännande med en helt ny skola, en ny miljö, och framförallt nya menniskor. Men jag skulle ändå inte banga på att ha sommarlov minst en månad till .. Nu precis när jag har börjat ha det lite kul också. Men men .. nu kör det i gång igen .. fast denna gången på ett gymnasium.

Det har varit en väldigt händelserik dag. Vi har nämligen varit och hämtat våran nya hund. Han är dessvärre snart ett år (jag ville ju ha en valp, mycket sötare haha). Men han är ur gullig, jätte trevlig och ja .. det känns rätt! Och det är huvudsaken. Han är en blandras mellan Bordercollie och Labrador, en väldigt bra blandning. Och han har fått namnet, Zorro! Ska jag vara ärlig så har jag varit lite orolig över hur jag skulle bemöta en ny hund i detta hus, och om jag någonsin skulle kunna acceptera det. För jag är fortfarande väldigt uppriven sen våran förra hund gick bort i våras. Men jag ska ge Zorro en chans, och han ligger redan nu på plus .. den sötnosen.

Nej nu ska jag ta och stänga av här, ska upp tidigt i morgon. Typ halv sju, om inte ännu tidigare Usch, fyfan .. Vill inte!! Haha.


Jag saknar dig fortfarande lika mycket, och kommer aldrig glömma dig. Det är fortfarande en tomhet efter dig, som ingen och inget kan fylla ut. Du är och kommer alltid att vara den bästa, ingenting kan ersätta dig älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0