Lisa

Nu var det ju ett bra tag sen jag uppdaterade här på bloggen. Samtidigt som jag inte har lust att skriva, så får jag ångest .. för jag vill ju verkligen, jag vill typ skriva 10 inlägg om dagen. Men jag har verkligen ingen blogg lust alls. Snart börjar ju skolan igen, så då kanske jag får tillbaka mina bloggrutiner får vi hoppas. Men för övrigt så tycker jag att min snygga kompis Izabelle sköter bloggen galant:)

Hela denna veckan har spenderats i kungsan, på ung 08 med massa vänner. Har haft en grymt rolig och händelserik vecka som jag sent kommer att glömma. Har tagit grymt mycket kort, och dom flesta ligger uppe på min bdb. Länk till den finns till vänster i bloggen .. Om ni inte hittar; llisanilsson.bilddagboken.se.

Så vad händer annars i mitt liv just nu då?
För stunden är jag faktiskt genom förkyld .. Mickis har smittat mig, men jag blev 1000 gånger värre än henne. Jag snorar, hostar, är hes, ont i halsen .. you name it! Men för övrigt så är jag väldigt lycklig just nu .. har underbara vänner, och livet flyter på. det ända som jag saknar är kärlek. Jag vill bli kär!!! Men det är ju typ omöjligt så ....
Btw så har vi precis sålt våra underbara kattungar, och dom saknar man som fan .. Vi håller även på att kolla efter en ny hund. Vi letar och letar .. men hittar inte den rätta. Ingen som vi direkt klickar med ..
Sen vet jag inte hur jag kommer reagera med en helt ny och främmande hund i huset. Saknar min älskade Trams så jävla mycket, det är snart 4 månader sen han gick bort tror jag. Det är så jävla tomt .. men man har ändå vant sig. Fast saknade är stor .. även fast han "bara var en hund" som vissa säger.

Aja, ska kanske ta och stänga av datan nu. Har suttit här den större delen av dagen. Har inte haft så mycket bättre för mig. I morgon funtar jag på att träffa Ida, för hon börjar inte i skolan för änns nästa vecka. Vet inte när Mari börjar, men ska höra med dom. Jag saknar dom så jävla mycket ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0