Lisa

Andra skoldagen avklarad. Jag vet inte riktigt hur jag känner .. Jag trivs, det gör jag väl. Och kommer nog börja trivas även mer snart mär man lär känna alla ordentligt. Alla värkar just nu iallfall vara trevliga. Pratar mest med Elise och Jessica. Visste inte att någon av dom skulle gå i min klass, eller änns på samma gymnasium. Men det är bara trevligt tycker jag, trevliga tjejer.
Men jag kommer ändå sakna rw skolan, eller gör det redan nu. Saknar Mari, Rebecka och Elin också.. Saknar hela klassen. Men mest dom tre.. till och med skolan vart rolig i deras sällskap. Och jag inser nu hur jävla tomt och tråkigt det blir utan dom vid min sida varje dag. Skönt att det är fredag i morgon iallfall .. även fast vi slutar kvart över fyra!!!!!!! Hehe. Men ska iallfall in och träffa Mari, Rebecka och Ida tror jag. Vi ska kolla runt i lite affärer och sedan fika så att vi kan berätta om våra nya gymnasium haha.


Jag och mari i 8an


Jag och Rebecka i 8an


Kommentarer
Postat av: Mari

saknar oxå:( som fan, inge roligt alls!

2008-08-26 @ 10:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0