Lisa

Precis innan jag skulle ta bussen vid 7 i morse så kom jag på att jag för ett tag sen sparade Jessicas nummer från hennes bdb. Så jag smsade och frågade när vi började, chansade på att det var rätt nummer. Och som tur var så var det rätt, så snälla rara lilla Jessica berättade nöjt att vi inte började föränns kvart i elva. SKÖNT! Så tog en mycket senare buss, hann duscha, äta frukost och allt sånt. Dagen gick snabbt, och skolan känns inte så jobbig när man väl är där. Har skrattat en hel del i dag :) Men nu när jag kommer hem så har jag absolut ingen lust att åka dit i morgon igen .. Speciellt inte nu när dom har ändrat vårat schema till att vi slutar sent typ tre dagar nu.

Måndag: 10.45 - 15.00
Tisdag: 11.25 - 14.00
Onsdag: 08.20 - 16.15
Torsdag: 11.35 - 16.45(?) Inte helt säkert att vi slutar så sent än.
Fredag: 08.35 - 16.15

Det är ändå ett rätt ok schema, förutom onsdag torsdag fredag haha. Hoppas verkligen att dom ändrar tiden på torsdag, liksom hallå kvart i fem? Det är ju sjukt.


Aja, nog snackat om skolan. Slutade vid tre, och tog en buss runt tjugo i fyra från brommaplan. Den bussen hoppade även Mickis på, och sen hoppade Isse på hemma hos sig. Dom skulle till stallet, för att anmäla sig till en ridgrupp. Isse rider redan, men skulle byta grupp så nu började även Mickis i den, för hon har valt ridning som inriktning på sin skola haha. Men iallfall så körde jag ner dom eftersom jag hade moppen vid konsum och dom skulle annars ha fått gå så långt. När vi väl var där så började även jag fundera på att kanske börja igen hahaha! Har ändå inget bättre för mig .. så får se hur det blir. Men efter det så åkte Isse till stenhamra och Mickis följde med mig hem. Nu har jag för ett tag sen kört henne till bussen, hon var tvungen att åka hem för hennes brorsa var ensam hemma och hon skulle laga mat åt honom. Duktiga lilla Mickis:)

Ska äta nu jag med .. så skriver mer lite senare. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0