IZABELLE

Gomorrn'
Hur står det till med er kära läsare? Med mig är det bra, fast det kunde nog varit bättre.
Det första jag läser nu på morgonen är att Mirre&Kenza (ni vet?) sitter längst fram i kön till en tokio hotel konsert i Schweitz(?), och om bara några timmar ska dom få se dom live igen för typ hundrade gången på en månad känns det som.
Ärligt talat, det gör så jävla ont att se sånt där. Jag vill också vara där! Det är helt sjukt hur mycket vilja, men det räcker ju inte till. Dom reser hejvilt och behöver inte lyfta ett finger för att kunna åka iväg&se dom. Avundsjuk? Yes!
Nu tänker ni säkert att jag ska vara glad för deras skull, men det kan jag seriöst inte. Speciellt inte när man är ett lika stort fan och får höra hur kul dom har det varje gång. Då blir man bara arg, haha.
Att vara ett tokio hotel fan är som att ge sig ut på ett krigsfält, sorgligt men sant.



Det gör ont. Men någon dag så blir det min tur, hoppas jag i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du, jag kan inget mer en att hålla med.. du är inte ensam om den känslan!

2008-07-12 @ 13:19:25
URL: http://jonaya.blogg.se/
Postat av: Patricia

Känner exakt samma sak! Vad gör Kenza? Hon får ju pengar från sin blogg och det är ju tack vare alla som läser hennes blogg. Mirre kan jag åtminstonde vara glad för, hon jobbar väll in sina pengar. Då förtjänar hon att få åka iväg och se dom Live hur många gånger som helst. Men Kenza, hon bara glider in på en räkmacka och får en massa erbjudanden hit och dit. Är trött på det faktiskt, hon började inte ens gilla Tokio Hotel för så länge sen kommer jag ihåg och nu skulle hon få träffa dom Backstage och en massa skit.



Nej, jag håller verkligen med dig!

2008-07-12 @ 13:44:59
URL: http://paes.blogg.se/
Postat av: Nikki

jag håller med dig till tusen, verkligen!

tål inte kenza heller, hennes attityd är förjävlig.

som när hon skrev på TH US forumet "jag ska få träffa dom för att jag är jag".

Nej usch! Det är ju ikväll hon ska få träffa dom...Tokio Hotel. Hon ser bra ut och Tom är hennes drömprins...ja vem vet vad som kommer hända. Förresten, var fick du reda på att dom sitter längst fram i kön ? :o

2008-07-12 @ 15:07:32
Postat av: Mari

Ja men kenza lägger ju ändå mer mycket tid åt bloggen därför får hon pegar också, okej om hennes pappa bara betalade men hon gör ju saker för att tjäna ihop pengarna! Sen så får hon åka iväg med en kompis så hon har allt rätt att göra de, helt onödigt och sitta och hålla på sådär bara för att dom får träffa dom lite oftare! deal with it!

2008-07-12 @ 15:50:41
Postat av: izabelle

Mari - sa jag att jag inte tyckte hon förtjänade att åka iväg? nej det sa jag verkligen inte.

jag sa bara att jag är avundsjuk på henne och att jag också vill kunna resa lika mycket som henne.

och det är klart, skulle jag varit i kenzas situation skulle jag lätt gjort samma sak. jag menar verkligen inget illa, så varför blir du så upprörd? :P

2008-07-12 @ 16:15:37
URL: http://sisterfromanothermother.blogg.se/
Postat av: Mari

Jag blev inte upprörd jag yttrar bara min åsikt, precis som alla andra. Och de var inte så mkt riktat mot dig utan mer dom som komenterat.

2008-07-12 @ 16:56:59
Postat av: isabelle

jag håller med dig :O det är sjukt vad dom åker på thkonserter. och mirre då, jag har räknat ihop att hon har typ sett dom ... 7 ggr med den här gången typ, bara i år :O sjukt alltså! och det är bara juli..

nej usch vad jag är avundsjuk på dom!

2008-07-12 @ 19:58:35
URL: http://izabellenylen.blogg.se/
Postat av: Angelica

Håller med dig. Som fan. Hon tjänar lixom sjukt mycket i månaden på att skriva blogg..? Jag menar, det är ju inte så jäkla jobbigt egentligen. och jag håller med Patricia. Mirre kan jag vara glad för, eftersom hon jobbar. Men Kenza skriver bara blogg.. och det är inte ens jobbigt. och kolla hur hon skriver på THF, där kan hon vara asdryg och skitkaxig. Men så fort hon skriver i bloggen är det gulligull-attityd för att alla ska tycka om henne.

2008-07-13 @ 00:04:49
URL: http://angeliicaaas.blogg.se/
Postat av: elsa

HAHAHA jag tål inte kenza hon tror så jävla hårt att hon är det snyggaste th fanset som finns i hela världen och att tom (som inte kunde slita blicken ifrån henne) ska bli hennes. HAHAH pinsamt, wakie wakie



och som någon annan nämnde, hon glider alltid in på étt bananskal, ingen annnan får chansen att träffa dem backstage, självklart får kenza det. för att (som hon skrev på hotelus) hon är kenza..



2008-07-13 @ 00:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0