IZABELLE

Okej, det var många som höll med mig om inlägget om Kenza, men jag vill bara klargöra först att det var liksom inget illa menat till henne. Jag tycker hon verkar jättetrevlig och jag läser hennes blogg varje dag, så det var verkligen ingen pik mot henne.
Jag är bara extremt avundsjuk på henne men jag ser upp till henne, inte ner, that's it! :)

Och vill ni veta vad jag har haft för mig idag? INGENTING!
Absolut ingenting. Eller, jag har visserligen suttit vid datan typ halva dagen och kollat lite på Rädda Willy 3, men det är ju liksom inget intressant? Alla mina vänner är borta i princip så jag har inget att göra på dagarna... förutom att leka med mig själv 8) och det där kan misstolkas, haha.



Mina rosa hörlurar är kärlek <'3 Och det bästa är att man kan lyssna på musik samtidigt som man är asball 8)


Kommentarer
Postat av: e

men åh säg inte att du ser upp till kenza?

trodde du som vågar erkänna att du hatar kissie hade lite mer stake än så...

kenza e en pinsam 91 som har för mycket pengar och kan därför åka på konserter med mirre (en lika pinsam typ 20 årig peddo tant)



2008-07-13 @ 00:54:40
Postat av: izabelle

Öh? haha, vadå? så bara för jag hatar kissie måste jag hata kenza?

jag tycker om kenza, so what?

2008-07-13 @ 11:12:12
URL: http://sisterfromanothermother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0