IZABELLE

Är hemma från en jättetrevlig dag i staden med bästa vän! Det var så sjukt länge sen vi pratade på riktigt, så det uppskattades verkligen. Jag vågar inte ens säga hur lång tid det var sen vi sågs, alldeles för länge sen faktiskt. Pinsamt länge sen. Vi bor ju i olika delar av Stockholm, så det blir ju lite knepigt att träffas på vardagar och sånt.
Så det blir mest helger och lov. Men som sagt, det var super kul! Och några halvtaskiga bilder lär ni få se eftersom både Lisa&Jag var snabba att vända oss om så fort kamerorna var uppe. Ingen kamera kåt dag alltså, men det får bli en annan gång!

Imorgon börjar jag jobba igen, vilket kanske inte är speciellt kul med tanke på att jag behöver gå upp typ halv sju.
Får väl gå och lägga mig tidigt ikväll, hur det nu ska gå till eftersom jag inte alls blir trött vid klockan 10. Igår låg jag uppe nästan halva natten för det var en jävla catfight utanför mitt fönster. Först var det nån katt som skrek som en stucken jävla gris så jag höll på att skita på mig av rädsla, haha! Skriket var typ som den där lilla japanen i the grudge, han som jamar typ? HAHAHA'



Eller var det han tokyo snubben som stog utanför mitt fönster? :O Who knows?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0