IZABELLE



Idag köpte jag den här och den var jävligt efterlängtad kan man säga. Har sett massa klipp från den här konserten på youtube, men att ha den på dvd är ju lätt bäst. Den var RIKTIGT JÄVLA UNDERBAR SKA JAG SÄGA ER! Man vill bara hoppa in i tv'n och vara delaktig i publiken, men det går ju inte och det är visserligen jävligt frustrerande.
Blev helt kär i Georg i slutet 8) Och Tomsie då? Kan man bli sötare? Älskar att se när han sjunger med, när han garvar när Bill sjunger riktat mot honom och när han håller upp armen sådär. Rawr, jag smälter.
Och det gör ju inte hela ännu bättre att jag&Lisa har sutitt och snackat Tokio Hotel hela dagen, om hur mycket vi önskar att dom skulle komma till Schweden osv. Man blir så pepp liksom, men vart ska man göra av med allt? Det finns ingen konsert nu längre, förutom i USA men det är lite väl extremt eftersom jag redan precis varit där. 
Hur som helst, jag älskar den där dvd'n. Den äger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0