IZABELLE

Har precis tittat klart på Harry Potter och de vises sten, haha! Skratta om ni vill, men jag älskar dom filmerna. Bölar alltid i slutet av någon anledning, men det är så jävla bra x)
Idag gick jag upp halv 7, vilket inte kändes sådär superbra men jag&min kära brosha skulle till pappas jobb för att klargöra lite saker med sommarjobbet som inte blev det i måndags. Sen har jag både hunnit steka i solen och GÅTT till polisen här i Nacka för att hämta ut mitt ID-kort. Way to go, Bellie!

Det var någon bland kommentarerna som undrade vilken bloggare jag gillade minst och varför, och på den frågan har jag bara ett enkelt svar. KISSIE! Vad behöver jag egentligen säga? Hon är omogen, påstår att alla som inte gillar henne är avundsjuka, är helt jävla blåst och skriver saker som man bara skrattar åt för att det är så töntigt.
Jag började läsa hennes blogg i december förra året, när hon inte hade så mycket läsare som idag, och ska jag vara ärlig så gillade jag faktiskt hennes blogg då men nu har hon spårat ut totalt. Kanske all uppmärksamhet hon får som är skälet, vad vet jag?
Nej, fram med lite orginellare bloggar (sisterfromanothermother.blogg.se 8D). Det är fan mig brist på det idag, alltid ska det vara modebloggare eller ... tråkigavardagsbajstöntbloggar ;). Och jag vet, mina påhittade namn åt allt äger.

Nu ska jag lyssna på musik, gråta och cutta mig i armen 8)
Ha en bra eftermiddag.



Face it, ni älskar mina paintskills. Visst blev hon mycket sötare?

Kommentarer
Postat av: sanna

YES! 8D

2008-07-10 @ 06:36:59
URL: http://tanzanit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0