IZABELLE

Någon som vet vart min kära vän Lisa har tagit vägen? Spårlöst försvunnen, hm?
Nu ikväll har jag varit med min kära granne Elin vilket var väldigt trevligt för henne har jag inte sett på nästan en månad är jag rädd för. Vi käkade godis och "satt" på studsmattan som vanligt. Och nej, vi hoppar aldrig, vi bara sitter och pratar haha. Och och och, vet ni? Hon ska skaffa en liten kissemiss i slutet av sommarn! Vi har redan kommit på bästa smeknamnet till den, moha.

Och jag ber om ursäkt för en kanske lite jobbig Tokio Hotel dag. Jag vet ju trots allt inte vilka ni läsare är för personer, så vissa av er tycker kanske att det är störigt? Men jag kan inte rå för det, jag skriver liksom det som finns i mitt huvud, och just idag var det mest Tom som fanns där.



Finns det ärligt talat någon som kan motstå den där blicken?

Kommentarer
Postat av: isabelle

jag gillar eran blogg :D

2008-07-17 @ 19:32:00
URL: http://izabellenylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0