IZABELLE

Godmorgon bloggvärlden.
Visst är det trevligt att vakna upp till en härlig sol och inga som helst moln på himlen? Yesbox, idag skiner solen i Stockholm och hela förmiddagen har jag stekt ute i solen. Efter ett tag blev det plågsamt med tanke på att det bräns på som fan på vår altan, cirka 45 grader skulle jag gissa på att det var.

Och som ni säkert redan vet så fyller ju sexbomben Lisa år idag! Grattis vännen, hoppas du får världens bästa dag! <3
SÅ GRATTA PÅ NU! 16 är ju trots allt en bra ålder. Man får ... öh? .. Ha lagligt sex? Fast, det har hon ju iofs fått i ett år nu kom jag på, haha. HUR SOM HELST, DET ÄR BARA TVÅ ÅR KVAR TILL 18! Weey!

Nu ska jag hoppa in i duschen, och jag vet att det här blev ett kort inlägg.
Men jag skriver mer senare, mina kära vänner.



Om jag fick ge Lisa vilken present som jag ville, skulle det lätt bli Bill.
På något sätt passar dom ihop eftersom båda letar efter den riktiga kärleken, det känns som båda verkligen är seriösa när det gäller sånt där.
Så, en inslagen Bill Kaulitz i rosa presentpapper med en rosett på. Klitchigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0