IZABELLE

Jag är glad. Phett lycklig.
Eller jag tror att jag är det i alla fall, vill inte ta ut allt om det bara var påhittat eller något. Haha. Hur som helst mina vänner, idag skiner solen i Nacka och jag har inga planer alls som vanligt, hihi. Elin har åkt till Skåneland och lämnar alltså mig ensam här hemma på gatan.
Kvällen igår var väldigt trevlig, satt ute med Elin och hennes lillasyster mitt på en gångväg och pumpade musik ur iPodhögtalare. Vi väntade på att en snygg kille skulle gå förbi, men han kom aldrig... otur 8)

Vet ni vad jag tycker ni ska göra? Lyssna på den här låten!


Jag kommer ihåg att jag hörde den i en affär när jag var i New York och alla gick runt o sjöng på den. Texten är ju typ super flummig och kan faktiskt inte göra något annat än att digga den 8)
Har hört den en gång här hemma i Sverige på radion, är det någon som vet om den typ är jättekänd här med? Lyssnar aldrig på radio så har ingen koll.

Kommentarer
Postat av: MYSTISK tjejj

haha, låt mig gissa, har detta som gör dig glad, att göra med två potentiella mytomaner, med namn som börjar på M och K? HAHA det gjorde iaf mig överlycklig!! HOPPAS HOPPAS



(har hört av en vars syrra känner M, att det hela är påhittat) om det är så, FYFAN VAD PATETISKT



2008-07-20 @ 16:07:53
Postat av: Izabelle

huh? jag fattar inte vad du snackar om 8) men nej, det har inget med någon K och M att göra, kära anonym!

2008-07-20 @ 18:00:03
URL: http://sisterfromanothermother.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag har hört/sett denna låten på mtv sjukt många gånger. Så där spelas den ofta (på nätterna) men radio vet jag inte för jag lyssnar inte heller på radio speciellt ofta. Men ganska känd är den iallafall ;D

2008-07-20 @ 22:31:31
URL: http://angeliicaaas.blogg.se/
Postat av: anna

den heter i kissed a girl and i liked it :P

2008-07-22 @ 01:09:25
URL: http://annu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0