IZABELLE

Har ni saknat mig? Har haft fullt upp hela dagen, eller fullt upp... har varit med Elin hela dagen och dom har äntligen fått deras söta lilla kattunge! Och jag kan säga er att den är så jävla gullig. Pixel heter den fast jag och Elin har typ tusen andra smeknamn på den.
Förutom att leka med den har vi varit på ICA nere i centrum tre gånger idag (!) Kanske blir stammiskunder snart är jag rädd för. Sedan hittade vi en vagn som vi körde runt på, det var roligt tills jag råkade köra upp den på trottoarkanten så Elin flög av, hihi.

Idag upptäckte jag en sak. Gick in på någon sida där man kan hitta bilder, typ som google, så sökte jag på "angel", gissa vilken bild som kom upp? En på Tom. Jag blev glad. Han förtjänar att ligga under kategorin ängel, för han är verkligen det. Fattar inte... he's amazing.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0