IZABELLE

Har funderat lite och jag känner att jag är i stort behov av ny frisyr. Älskar scene-hair, så det får väl bli något sånt I guess. Är bara lite osäker på färgen, för egentligen vill jag ha mörkbrunt hår! men jag skulle seriöst aldrig våga färga, så det glömmer vi men då kom jag på att jag kan göra bruna slingor i underhåret och under luggen! Fast då kom det där problemet eftersom jag vill ha löshår, och då kanske det inte är så snyggt med blont löshår och typ bruna slingor som slutar mitt i allt? Nu blev det rörigt, men jag hoppas ni förstår. Så tips, please!?

    

Något sånt hade jag tänkt mig, SÅ FUCKIN SNYGGT SÅ JAG DÖR!

Kommentarer
Postat av: Maria

http://mariapettersson.blogg.se/2008/july/goodiebagtavling.html#comment



Missa inte denna grymma goodiebagtävling värde c.a. 3000:- har nu även lagt till 4 tröstpriser i form av biobiljetter och eftersom det bara är 3 deltagre och tävlingen bara håller pånågra dagar till, har du riktigt stor chans att vinna :)



Så ska du inte vara med ? ;)



Ha en underbar dag!

2008-07-24 @ 15:16:21
URL: http://mariapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0