IZABELLE

För några dagar sen kom jag och Lisa in på det här med övernaturliga saker, så som spöken&andar.
Vet inte riktigt hur vi började prata om det, men vi hade devinitvt en intressant konversation 8)
Båda är helt övertygade om att det finns något som kallas "andra sidan", även fast ingen av oss har riktigt upplevt något sånt på riktigt.
Så länge jag kan minnas har jag alltid varit jätte faschinerad av "det okända", men jag skulle fullkomligt talat skita på mig om ett spöke kom och hälsade på, usch haha :(

Det finns ju såklart vissa gånger man känt sig förföljd eller någonting sent på kvällen när man gått ensam, men sen när man tittar bakom sig så finns det ingen där eller att man har hört steg i trappen osv. På ett sätt skrämmer det mig, men jag kan ju inte låta bli att tycka det är spännande samtidigt. SÅ SPÖKEN, BRING IT ON BITCHES!

Kan inte ni berätta om ni har upplevt typ något sånt läskigt någon gång?
Älskar att läsa folk som upplevt saker själva, så skriv gärna. Det skulle göra mig glad.



Ser ni ljusprickarna på bilden? Orbs, eller vad är det dom kallas?
Det ska tydligen ha något med spöken och göra. Att bilden togs just på halloween och (HEMMA HOS MIG!) gör det hela ännu läskigare. Varför blev vi också utsuddade från bilden? Fattar inte.
Om ni undrar så är det jag&mina kompisar som var utklädda inför en halloweenfest.

Ps. The ring går på femman ikväll, 21.55 om jag minns rätt.
Får se om jag vågar att se den ensam, annars får jag tvinga min storebror att se den med mig. IHIHIHIihihihihihih....hi..hi.

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej,



Orbs är själar i form av energi "bollar", Dom syns när man tar kort för flashen på kameran reflekteras..vet inte hur ja kan förklara, men ja de är spöken!



kram

2008-07-10 @ 15:27:59
URL: http://petrapetrapetra.blogg.se/
Postat av: Lina

jag tror lätt på spöken/andar. Själv har jag aldrig varit med om något ''övernaturligt'' men ändå, ibland känns det som man inte är ensam.

2008-07-10 @ 15:56:42
Postat av: anna

hahahha de kan ju bli så av damm också :D och om macro e på så focuserar ju kameran på dammen som e på linsen.. eller det har hänt mig iaf x)

2008-07-10 @ 18:05:50
URL: http://annu.blogg.se/
Postat av: izabelle

anna, jaha. kanske.

fast det var inte macro på x) är alltid jättenoga med att den inte står på.. så ;S men men! då kan det vara så också haha.

2008-07-10 @ 18:20:36
URL: http://sisterfromanothermother.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är nog ganska garantera damm.

2008-07-12 @ 13:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0