IZABELLE

Äntligen funkar blogg.se! Sidan har dampat i princip hela morgonen så därför har jag och Lisa inte kunnat skriva. På tal om Lisa, vart fan håller kvinnan hus? Hon har snart inte bloggat på två dagar :o
Det kan ju vara så att hon har drabbats av Bill-sjukan, när man blir sådär extreeeeeeemt lost i just honom och inte orkar tänka på något annat. Har jag rätt Laijz? :D

Aja, idag har jag solat och bara tagit det lugnt. Har fått färg, fast det hade jag innan också men jag ser i alla fall skillnad. Tur att jag har rätt bra pigment, tack pappa!
Har faktiskt inte bränt mig på hela sommaren alls och jag har knappt använt solkräm. Inte bra, men jag får för mig att man inte alls blir brun om man smörjer in sig 8)

Vill ni se en sjukt snygg bild? En sån sjukt snygg bild att ni kommer trilla av stolen. Alltså, jag varnar er innan ni kollar för Toms blick är inte att leka med. RAWR! Jag blir sjövild.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0