IZABELLE

Bad uppdatering från mitt håll, hm'kay?
Men jag var faktiskt ute hela natten med Linn och Elin, satteeeee det blir ju lite knepigt att blogga. Egentligen var det meningen att vi skulle tälta, men ingen av oss ville gå in i tältet eftersom vi fick för oss att det var tvesjärtar där inne?
Det var nämligen så att det låg sånna små äckliga djur i våra godispåsar, sen såg vi ett jävla antal på marken. Nån sorts invadering av tvesjärtar i år? Nej, men det var riktigt äckligt så alla bestämde sig för att gå in vid 4-tiden och sova i sina egna sängar.

Idag åker min kära storebror Alexander till Tyrrelandet för att gå på någon festival. Gissa vem som är avundsjuk? JAG!
Han åker dit ensam med typ 15 kompisar, utan föräldrar, massa musik, massa roligt folk... nej, fyfan! Nästa år, då jävlar ska jag också åka någonstans.
En positiv sak är att jag kan ta hans sovrum som ligger nere på nedvåningen istället för vägg i vägg med mina föräldrars rum, hihi 8)

Dagens planer är lite oklara. Vid halv fyra vart vi grannar pepp på att åka till stan och strosa runt där lite, men ingen av oss har busskort så det blir skitknepigt. Kanske betala med mobiltelefonerna? Men det kostar ju en förmögenhet...
Så, what to do? Vi får se helt enkelt! Och lite bilder från kvällen igår kanske ramlar in sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0