IZABELLE

Jag har kommit på en sak.
Jag har någon form av shoppingberoende, och det är inte bra kan jag säga er. Så fort jag går in i en affär och ser något snyggt så kan jag liksom inte behärska mig, utan jag MÅSTE köpa det för annars kommer jag ångra mig eller bli besviken när jag kommer hem sen med "ett klädesplagg mindre". Får liksom säga åt mig själv att jag verkligen inte behöver det, men det hjälper ju mig inte direkt...
Och dessutom när det är sånna där övertrevliga expiditer som man bara vill slå till för att dom är så snälla gör det hela ännu sämre. Trevlig personal = kkkklad izabelle som blir ännu mer shoppingsugen.

Och vet ni? I natt drömde jag att jag var i Holland, och träffade Tom.
Ni vet snyggingen i Tokio Hotel? Han som jag är fullständigt galen i. Varje gång jag har drömt om honom och vaknar upp får jag värsta ångesten och önskar att allt var på riktigt.
För visst är det jobbigt att vakna ifrån bra drömmar? Man vill ju aldrig vakna när sånt händer.

Aja, jag hade inte så mycket intressant att säga just nu.
Min (annars ganska bra) fantasi kanske kommer tillbaka om någon timme, ja då jävlar!  



Tom, marry me!




Kommentarer
Postat av: isabelle

alltsåå.. kolla in kindbenen..

han är så sjukt het så det finns inte död

2008-07-11 @ 18:46:40
URL: http://izabellenylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0