IZABELLE - i love boys

Såg att lisa hade listat hennes favoritkillar, så jag tänkte härma henne lite med dom killarna jag ALDRIG skulle banga på.
Sen kan ni ju se om det finns någon skillnad på våran kill-smak, jag menar.. vi är ju faktiskt tvillingar (a).

           
   

Rawr, här har ni dom. Ganska många huh?
Ser ni någon skillnad mellan mig&Lisa nu då? Hon gillar mer dom där hunkarna tycker jag, medan jag gillar.. typ.. "band" killarna? Vad tycker ni?

Bill Kaulitz, Tom Kaulitz, Alex Evans, Justin Timberlake, Oskar&Danne, Pete Wentz, Brendon Urie, Paolo Nutini, Frank Iero och Mikey Way.

Kommentarer
Postat av: Anonym

uschhhh typ bara emon

2008-07-11 @ 17:50:17
Postat av: izabelle

haha, "emon"? okej. då är väl alltså "emon" jävligt heta då? ;)

2008-07-11 @ 18:12:31
URL: http://sisterfromanothermother.blogg.se/
Postat av: anna

skulle lätt inte banga på fjärde och femte killarna, mjau

2008-07-11 @ 18:22:40
URL: http://annu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0