IZABELLE - nighty nighty

Nu säger Izabelle godnatt till er kära bloggläsare. Har både ont i ryggen och fötterna, plus att jag var som sagt uppe tidigt imorse vilket jag inte alls är van vid. Det tar på krafterna att sommarjobba x)
Förlåt Lisa, för att jag inte stannar uppe nu och firar din födelsedag vid 00.00, men vi kommer ju prata imorgon så.
Kan i alla fall säga grattis redan nu, du är bäst!



Ja, ni. Ta och fundera på varför bilden är upp&ner.
Själv har jag inget svar. Adjö.

Ps. Var inte blyga med kommentarer hurni! Vi har redan skaffat oss ett antal bloggläsare på två dagar, men ni är ju så tysta! Säg vad ni tycker!

Kommentarer
Postat av: Flowerbomb

Avgudar ditt hår, Izabelle! (fin stavning på namnet btw)

Är det din naturliga hårfärg?

2008-07-09 @ 23:33:42
Postat av: Izabelle

Tack så mycket! Tyvärr nej, så är det inte min naturliga hårfärg. Jag föddes med mörkbrunt hår, sen fick jag typ naturligt platinablont, guldblont, mörkblont, ljusbrunt, färgade till blont och sen har jag färgat det blont några gånger till.

men just nu har det blekts genom solen! :)

2008-07-10 @ 12:32:33
URL: http://sisterfromanothermother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0