IZABELLE

Idag var det andra dan för mig med sommarjobbet och jag kan berätta att dela ut reklamlappar är fan värre än ett hårt jävla träningspass på gymmet.
Alltså, man springer upp&ner för trappor hejvilt och det känns som man ska falla ihop vilken sekund som helst när man är klar efter några timmar. Låter det lockande? Eller är det bara jag som har dålig kondis? (a)
Hur som helst, jag ska inte klaga eftersom jag får betalt för det.

Jag har precis smällt i mig glass&marshmallows (vilket typ är världens gulligaste ord. MARSHMALLOW HAHA), det var rätt äckligt faktiskt. Min stora last är typ glass i alla dess former, men det här smakade typ... bajs-glass? Hur nu det smakar? Men jag tror det berodde på den där marshmallown som jag försökte smälta i mikron, haha. Det enda som blev kvar var en fet jävla klump som var helt seg när man åt den :( inte najs. Så, jag avråder er från att äta det.

Och innan jag bloggar färdigt så måste ni bara lyssna på "dagens låt".
Don't blame your daughter - The Cardigans

Den är så fin så jag får rysningar i hela kroppen.
NU SKA JAG GITTAH, HEJDÅ.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0