Lisa

Nu har jag och pappa nyss proppat i oss varm choklad och macka mihi. Blev ingen film, pallade inte.
I morgon ska jag iallfall följa med pappa medans han jobbar, för att sedan möta upp frabror och kusin i stan. Att kolla på pappa medans han jobbar, är inget jag ser fram emot så där jätte mycket direkt. Men att sedan träffa världens coolaste farbror och en lite söt kusin, why not! :) Vi ska typ fika och sånt, rätt mysigt alltså. Det här blir nog kvällens sista inlägg, om jag inte mobilbloggar från sängen sen. Men det skippar jag nog, jag kanske är lite föööör blogg-kåt? Haha. Hoppas Izabelle kåtar upp sig lite mer på bloggen snart då, och inte bara på en viss Tom ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0