Lisa

Hallojsan!
Nu är Mari, Rebecka och Ida här. Fett mysigt vi har haft, typ suttit på klippan vid vattnet och bara pratat, druckit cola, ätit chips och popcorn. Rebecka är ju nyss hemkommen från 3 veckor på mallorca, skit kul att träffa henne igen. Hon var till och med BRUN haha! Sen Kom ju Mari och Ida hem från öland i dag också, så nu har vi 4 samlats hemma hos mig för att bara umgås och njuta av varandras sällskap. Vi ska typ kolla film nu, eller något.

Jag och Izabelle har haft denna blogg i 3 dagar nu, och har redan 95 läsare. Det går bara uppåt. Men jag tror det beror på incidenten med Kissie, så vi har nog inte lika många läsare i morgon. Men det skulle iallafall vara skit kul om ni hittade tillbaka hit i morgon igen, så det hoppas vi! :) Mer läsare åt "orginal bloggarna", det finns FÖR många modebloggar am i right? ;) So please, följ denna blogg, vi ska inte göra er besvikna haha! Hoppas jag!


Kommentarer
Postat av: elin

skit söta bilder, iaf :D

2008-07-10 @ 09:55:26
URL: http://moreofelin.devote.se
Postat av: Anonym

grattis =D

2008-07-10 @ 11:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0