Lisa



Nu har jag och familjen nyss ätit en god middag, tacos blev det när jag fick välja haha. Är helt propp mätt och mår lite illa till och med, men en bit tårta ska ju ner sen också.

Nu har jag iallfall fått kameran, en digital kamera blev det, den har 12 megapixlar så den är jävlans bra. Fast längtar ändå tills vi får köpa min farbrors system kamera, den är GRYM! Men jag kan lägga upp lite bilder som jag har tagit med min nya söta kamera sen, men just nu laddar den. Ska ha med mig den i kväll, vad jag nu hittar på. Är mest sugen på att bara chilla, prata och skratta med några mysiga vänner.

Jossan undrade om jag ville hänka med på fest, men då skulle vi även sova där. Och det är jag liksom inte så jätte pigg på, sover helst hemma eller hos någon nära kompis när jag har festat och druckit, för jag mår oftast inte såååååååå jävla bra dagen efter, och då äre inge mysigt att vakna upp med massa killar/tjejer som man säkert har gjort bort sig som FAN inför kvällen innan haha.

Det där om spöken som Izabelle skrev om i sitt senaste inlägg! Vadå sånna där "Orbs" är det typ ALLTID på mina kort ...... nu blev jag ännu mera skrajj än vad jag redan var. Eftersom jag dom senaste kvällarna har upptäckt lite små creepy saker!

Men men, ska kanske gå och fixa till mig lite till innan jag åker i väg då .. Och Izabelle, Bill inslagen i rosa peresentpapper med en rosett på? GIVE IT TO ME! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0