Lisa

Så nu är jag hemma igen.
Kvällen i går var verkligen perfekt, eller ja hela dagen var så bra som den kunde vara. På kvällen åkte jag iallfall hem till Tessan med några. Vi åt och drack gott, sen så hade hennes mamma gjort en tårta till mig, FETT gulligt faktiskt! Men ja, vi satt och snacka, åt, skrattade som fan, hela tiden. Sen skulle vi sova i hennes stuga, men hade inga madrasser så vi fick sova på typ stolsdynor haha! Men det blev sjukt mysigt med typ tusen kuddar, tusen dynor och massa duntäcken! Fast vi somna typ vid 5 eller något.

I dag vet jag faktiskt inte vad som händer, blir väl att vi kollar på film eller något. Men men, på söndag så ska jag iallfall träffa Izabelle, tror det är bestämt nu iallafall! Det ska bli sjukt kul ..

Vet ni? Som jag nämnde i det inlägget där jag berättade om mig själv, att jag har lätt att fatta tycke för en kille, men skit svårt att bli kär i någon. Det stämmer, men inte när det kommer till kändisar, idoler, skådespelare och sånt där. Fast det är ju inte liksom ÄKTA kärlek, man är väl typ kändis-kär! Fast jag har haft mina små kändis-lovers under mitt liv jag med.



Haha här har vi några av dom som jag aldrig skulle banga på, behöver inte nämna några namn va?
Men då är frågan, är det bara jag som är geeek och går och kärar ner mig i killar jag aldrig kommer att få, eller finns det fler som är som jag? Berätta!


Kommentarer
Postat av: emelie

ha en trevlig dag :P

2008-07-11 @ 15:21:26
URL: http://emeliekarlsons.blogg.se/
Postat av: Maria

Vem har inte varit inlove med dom liksom. HUNKAR

2008-07-11 @ 16:54:54
Postat av: Mari

haha så typiskt dig lisa^^:D

2008-07-11 @ 18:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0