Lisa

Haha ja vad säger man, bilden på mig och Bill är FÖRJÄVLIG jag vet! Men Bellsie fastnade för den i guess! Haha! x'D



Sitter fortfarande vid datan, och det har inte hänt mycket sen jag sist skrev. Men jag är på ett sådant mycket bättre humör nu än innan, antar att jag har Izabelle att tacka för det. Det ända som behövs är en världsbäst Izabelle, msn, och ett världsbäst band .. sen kan man roa sig en hel kväll. And i totally LOVE mina och Izabelles konversationer hahah! Det ska bli så funnyhunny att träffa hennepenne i morgon! :D (Jag är på rim humör).

Men nej nu ska jag vara lite sällskaplig, ska fika och mysa lite med the family.




Izabelle bjöd ju på en bild på mig och Billsie, så då kan jag bjuda på en bild med Bellsie och Tom! Sjukt söt bild!

P.s ÅTERIGEN, JAG VET ATT BILDEN PÅ MIG ÄR FUUUUUUL! Haha som jag sa till Izza, "Jag ser ut som ett neger-träsktroll med Victoria Beckham frisyr"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0