Lisa

Kanske är dags att säga godnatt snart, jag är inte trött. Eller jo, okej .. lite! Men jag vet hur det kommer bli, som det alltid blir. Att jag från en början, när jag sitter här, börjar känna mig lite trött. Så efter att ha suttit vid datan i flera timmar, så stänger jag till slut av, tvättar bort sminket (om jag har något), borstar tänderna, tar ett glas vatten, juice eller något annt drickbart (inte så smart efter att man har borstat tänderna, i know) sen går jag in i mitt rum, sätter på tven, lägger mig i sängen, zappar runt bland lite kanaler, oftast så går det inget. Då ligger jag istället vaken till kl 2 någonting, för då vet jag att paradise hotel börjar på tv400. Då kollar jag på det, ibland 2 avsnitt om jag har tur. Innan det brukar annars Jay leno show gå haha. Ja men iallfall, så när alla tv program är slut, eller iallfall alla BRA tv program. Då ligger jag där, och är inte det MINSTA trött. Slutar med att jag går upp och hämtar med drickbart, går på toa tjugio gånger. Lägger mig i sängen igen, zappar igenom kanalerna igen .. tillslut stänger jag av tvn, ligger istället och tänker i en timme eller två, då smsar jag massa folk i hop om att någon ska vara lika pigg som jag. Men oftast har jag otur, ingen pallar väl svara så sent. Men ja, tillslut så lyckas jag somna iallfall.. men det är jobbigt, för då sover man länge nästa dag, och får gå igenom samma jobbiga sömnlösa kväll som innan. Det är SÅ typiskt mig.

Hjälp vad denna dag har varit o händelserik .. lite tråkigt. Men somnsagt så gör Izabelle allt bättre, tänk om alla skulle ha en vän som hon? Haha men dröm vidare, för hon är MIN suckers ;)

juste, nu är konserten slut för Kenza&Mirre, dom stog LÄNGST fram! Jävla turbarn alltså, fasiken vad jag skulle viljat vara i deras skor i kväll. Men nu är dom tillbaka på deras hotell iallfall, verkar inte som om dom tog en tripp till th's hotell. Tur det, annars hade jag blivit lite fööör avis!! För dom hade ju säkert träffat dom .. med deras jävla tur. Nej men man kan inte göra annat än att vara glad för deras skull, och sedan hoppas på att man har samma tur själv någon dag. Vilket jag tvivlar på.. men men haha!

Vet inte om jag ska palla stänga av datan än, jag känner mig inte redo för denna sömnlösa natt än haha. Skriver kanske ett inlägg till sen. Om en kvart är det en ny dag, så innan det ska jag väl kunna bjuda på ett till inlägg den 12 juli. PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0