Lisa

Som Izabelle sa, hela kvällen i går så funkade det inte att logga in på bloggen. Det stog att vi skrev fel e postadress eller lösenord, vilket vi med all säkerhet inte gjorde. Men nu funkar det iallafall igen, blev sjukt happy nu när jag provade och att det gick. Både jag och Bellie var lite smått desperata i går haha..

Men men, här sitter man. Har nyss faktiskt varit och badat med pappa, i sjön dåra .. inte badkaret -.- Det var väl, ja .. rätt så kallt! Fast ändå inte. Haha det är rätt kul, för jag smörar för daddie som FAN nu, för jg har snackat med mamma omatt jag nu vill pierca mig, vilket jag inte fick förut. Och nu helt plötsligt så går hon med på det .. hon bah: Ja men nu när du ändå har blivit ett år äldre .. så det var väl en posetiv sak med att fylla 16 i guess. Och ja, pappa har ju inte direkt sagt JA ännu. Men inte heller NEEEEEJ som han brukar säga. Så nu smörar jag och är skit gullig, och jag tror att det funkar finfint ;) Jag får alltså välja mellan, tattoooo, naveln, eller tungan! Och liksom, naveln känns liksom nej. För ALLA har det nu.. visst det ör ju fint, men nej. Och tatuering kan jag lika gjärna göra nästa år, känner ingen brådska. Men jag funderar stark på my tongue .. men får väl se hur det blir.

Nej men nu ska jag nog ta mig en dusch, vill inte gå runt och lukta sjövatten bläh. Tänk er att fiskarna bajsar där liksom, äckel! Jag badar i någons bajs ... vart fett förvånad i går när jag åkte båt och ser en anka bajsa i vattnet .. fast vad trodde jag liksom? Att dom går upp på land och sätter sig i nån buske? Antar att jag inte har tänkt så mycket på det där förut .. haha jävla blondie!

PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0