Lisa

Fan vad tråkigt jag har .. funderar på att kolla på film. Såg The Notebook i går, har inte sätt den förut. Och fyfan VAD BRA den är!!! Gissa om jag grät? Jag grät flooooooooooooooooooooder, så typiskt mig. Men jag älskar sådana filmer!
Fan så hungrig jag är, måste leta upp mamma och be dom börja med maten nu. I dag åker mammas kompis och hennes kille hem, så dom vill typ att jag ska vara hemma och äta middag med dom innan dom åker och blabla! Sen senare i kväll kanske jag drar till stenh och myser med Mari, Ida, Rebecka och folk! Var ju ett tag sen jag träffade dom, eller det känns så iallfall. Men kameran åker med, så ska fota en massa haha.

Nästa helg eller kanske nån dag i veckan så ska jag träffa Izabelle igen, tror jag. Vi ska kolla på hennes nya th dvd, eller den andra också såklart, alltså zimmer 483 in europe, och samtidigt ska vi mumsa på ben&jerrys, kan det bli mer najs :D? Världens bästa Izabelle, världens bästa band och världens gooodaste glass!



Youre on my heart just like a tattoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0