Lisa

nu har vi nyss ätit en god middag, det ska snart bjudas på efterätt om jag förstått det hela rätt. Vilket jag hoppas, för något smarrigt i magen skulle inte sitta helt fel just nu. Fast jag har fan skit brottom, ska med en buss som går om 20 min exakt, och jag sitter här med oplattat hår, och helt o sminkad. Så jag måste rusa, och får nog skippa denna efterätt, snyft! Men jag bloggar så fort jag kommer åt en data igen, kan bli i kväll, kan bli i morgon haha. Aja, PUSS!


Jag vill se ut som henne, vem vill inte liksom?

Kommentarer
Postat av: BLONDINA

sv: tack desamma :)



ÅÅÅH ADRIANA <3

spruta bara in massa botox i läpparna så blir du nog som henne, blev så besviken när jag fick veta o se att hon e plasticopererad :/ men hon e endå bäst :)

2008-07-15 @ 20:08:55
URL: http://blondina.blogg.se/
Postat av: maria

jag har alltid älskat adriana!!! sjukt snygg tjej asso:D

2008-07-15 @ 20:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0