Lisa

Sitter här med Rebecka och Ida, blev inget med Mari för hon skulle tydligen vara med Padde .... aja!
Men vi har iallfall nyss kollat klart på "The Notebook", ja jag såg den igen. Den är så jävla bra den filmen alltså, helt sjukt. Bästa kärleks filmen någon av oss har sätt. Både jag och Rebecka grät, men inte Ida ... hon tror hon är stentuff! Eller så har hon kanske aldrig upplevt den där första kärleken? Som jag och Rebecka ..
Men men bra är den iallfall!

Vi har inte gjort så mycket i kväll, eller Ida tvingade med oss ut och åka båt. Inte med motor dåra, utan RO! Och tyvär hade hon ju inga vidare skillz på det så vi hamnade i vassen ett par gånger, vilket var rätt läbbans om jag ska vara ärlig haha. Men iallfall, sen gick vi in och kollade på film. Nu vet jag inte vad vi ska göra, klockan är trots allt typ över två

.

Skriver mer i morgon, sovgott

Kommentarer
Postat av: Nina

tack så mkt :D

va två år sen ja satt å knöka med bloggen

så ja har inte så jäkla mkt humm längre om

hur ja gjorde den..

men en ipod kan ja få dit på era bloggar.. :D

2008-07-16 @ 09:19:48
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0