Lisa

Haha söt Izabelle är, men jag förstår om hon undra vart jag tog i vägen. Har ju inte skrivit någonting typ ..
Men är iallfall hemma hos Ida nu, men vi ska snart vilken minut som helst dra till Martin, typ film maraton eller något haha. Måste skynda mig lite ..
Men Anelle var även här fast hon har nyss åkt hem .. det var hon som hjälpte mig med den nya designen. Eller hon förklarade hur jag skulle göra. Så tack Anelle! Men vad tycker ni då? Blev det snyggt? Kanske lite för grått/svart? Fast det är ju dom färgerna bloggen går i .. men men får väl höra med Izabelle om hur hon tyckte det blev sen haha. Om hon inte blir nöjd så kan jag ju ändra :)
Men nu ska vi iallfall åka, skriver nog i morgon igen. Då kan jag även bjuda på lite bilder från i dag, vi åkte båt .. min lillalilla båt, fast med motor dåra. Usch det var läskigt ..... riktigt läskigt, jag var rädd. Fast det hade nog inte Rebecka något emot, för då hade hon något att skratta åt haha.

Men somsagt, hörs i morgon. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0