Lisa

Så nu har jag kollar klart på två filmer. Först såg jag Closer, som helt ärligt faktiskt var skit dålig!! Vilket förvånade mig, men aja. Så då laddade jag ner Win a date with Tad Hamilton och den var jätte bra, en typisk Lisa-film! Älskar sånna filmer, kärlek/komedi typ. Man kände dessutom igen alla skådisarna, blandannat Kate Bosworth (vet inte hur hon stavas, och orkar inte kolla upp det heller), sen han som spelar Erik i That seventens show, och sist men inte minst Josh Duhamel som även är med i Las Vegas, känd tv serie som jag älskade förut. Shit, den mannen alltså .. han är .. på en högre nivå när det gäller ALLT! Om jag någon gång i framtiden gifter mig så ska min man se ut som honom, annars kan det va! Snygga jävel!!




Nej men nu ska jag gå och lägga mig, mamma har lite damp. Vi hörs, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0