Lisa

Jag tror nog att jag och Izabelle är på samma humör i dag, jag är också grymt shopping sugen. Men får hoppas på att hon kan träffa mig i helgen, så får vi lösa det problemet tillsammans kanske! Haha! för nu har jag faktiskt pengar, vilket förvånade mig. Med tanke på att jag fyllt 16 så borde jag inte få barnbidraget något mer, och istället få studiebidrag, men det får man inte när man inte går i skolan. Så när mamma kom in i morse och väckte mig och sa att jag ändå fått mitt barnbidrag, så vart jag väldigt happy! Det ända jag tänkte på var, yes HALLOEEEEEE TUNGPIERCING! ;)

Men sen somnade jag sedan om och vaknade vid 2 igen, haha. Sjukt skönt att sova ut, men jag vet nu att jag med all säkerhet inte kommer kunna sova i kväll då .. det är lite mindre skönt.

Men men, nu ska jag kolla runt lite här .. sedan gå och joina pappa med nån film! Hörs ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0