Lisa

Har nyss kollat klart på ännu en film, det blir ju så när man bara sitter hemma .. film efter film. Men jag är en film älskare så jag kan ju inte klaga. Jaja, nyss såg jag iallfall klart filmen I'ts a boy girl thing, väldigt rolig faktiskt. Handlar om två personer, som verkligen hatar varandra, och är varandras motsattser när det gäller allt. En morgon när dom vaknar upp så har dom bytt kroppar, och är måttligt glada över det haha. Och självklart var det även med en super het kille i denna film. Kevin Zegers, sjukt snygg .. nästan fånigt hur bra han ser ut haha. Annars var även Samaire Armstrong med, blandannat känd från O.C! :) Men aja, väldigt bra film iallfall. Värd att se ..


En sak är säker ... jag skulle inte banga på honom! Aldrig ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0